
O kurze
DÁTUM: 1.6.2023
MIESTO: Astrová 2/A, Bratislava 821 01
Cieľ:
Zlepšiť komunikáciu účastníka konania v náročných extrémnych situáciách. Vyškoliť ho na príkladoch v niektorých komunikačných zručnostiach k lepšej prevencií a zdatnejšej kvalifikovanej argumentácii i profesionálnemu dôvodeniu v náročných dialógoch. Lepšie zvládanie stresových situácii. Prevencia konfliktov.
Program:
- Krízová komunikácia – pojem, význam a riziká a motivačné smerovanie
- Konflikty v INTERNEJ komunikácii
- Konflikty v EXTERNEJ komunikácii
- Vybrané rady k úspešnému riešeniu nedorozumení, konfliktov a sporov (mediácia, negociácia, realita kompromisu a nereálnosť konsenzu)
- Moja najťažšia životná komunikácia – príklady z praxe
- Objektívne a subjektívne informácie – rozdiely v ich komunikácii
- Kvalifikovaná argumentácia – efektívne dôvodenie víťazov
- Informačné šumy a komunikačné skraty (hoax, kamufláž pasce)
- Špeciálne situácie superkrízovej komunikácie (napr. rozhovor pri vymáhaní majetku, hádka pri daňovej kontrole)
- Tréningové testy k zlepšeniu komunikácie pokročilých (ako osloviť, zaujať a presvedčiť; nestačí jednať, ale vedieť vyjednať; modelové situácie – videá, audioukážky, dô/vtipne/ponaučenia) Určenie = Pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor.
Navrhovaná mediácia pri kríze.
Mediačné postupy.
Negociačný plán v kríze, obranné mechanizmy, detekcia toxicity,
manažérske a riadiace atribúty
(Visited 23 times, 1 visits today)
Hodnotenie a recenzie študenta
Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia